UKK

Olemme koonneet tähän osioon vastauksia asiakkaidemme yleisimmin esittämiin kysymyksiin, jotta voit löytää tarvitsemiasi tietoja nopeasti ja helposti.

Haluamme varmistaa, että saat parasta mahdollista palvelua ja tukea, joten jos et löydä vastausta kysymykseesi tai tarvitset lisätietoja, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiantunteva tiimimme on täällä auttamassa sinua kaikissa terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa.

Tutustu alla oleviin kysymyksiin ja vastauksiin. Olemme varmoja, että löydät tarvitsemasi tiedot, mutta jos jokin jää epäselväksi, olemme aina valmiita auttamaan!

1. Millaisia palveluita MedClinic tarjoaa?

Tarjoamme laajan valikoiman terveyspalveluja, kuten yleislääkärin vastaanottoa, erikoislääkäripalveluja, terveystarkastuksia, laboratoriotutkimuksia, kuvantamistutkimuksia sekä fysioterapiaa ja muita kuntoutuspalveluja. Lisäksi meillä on useita lisäpalveluita, kuten ravitsemusneuvontaa ja mielen hyvinvoinnin palveluja.

2. Miten voin varata ajan?

Voit varata ajan helposti verkkosivujemme kautta käyttämällä ajanvarausjärjestelmäämme, soittamalla asiakaspalveluumme tai tulemaan käymään vastaanotollamme. Ajanvarausjärjestelmämme on käytettävissä 24/7.

3. Tarvitseeko minun tuoda mitään mukanani vastaanotolle?

Suosittelemme, että tuot mukanasi henkilöllisyystodistuksen, Kela-kortin (jos sinulla on), mahdolliset aiemmat lääketieteelliset asiakirjat ja listan käyttämistäsi lääkkeistä. Tämä auttaa lääkäriä saamaan kattavan kuvan terveydentilastasi. Tiedot löytyvät myös aiemmista potilastiedoistasi

4. Mitä maksutapoja hyväksytte?

Hyväksymme useimmat yleiset maksutavat, kuten käteisen, pankkikortit, luottokortit ja mobiilimaksut. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden laskutukseen ja osamaksuvaihtoehtoihin. Tutustu maksutapoihin lisää verkkosivuiltamme!

5. Onko teillä tarjolla etävastaanottoja?

Kyllä, tarjoamme myös etävastaanottoja, jotta voit keskustella lääkärin kanssa mukavasti kotona tai missä tahansa muualla. Voit varata etävastaanottoajan samalla tavalla kuin perinteisen vastaanottoajan. Tutustu etävastaanottoaikoihin ajanvarausjärjestelmästämme!

6. Miten asiakaslähtöisyys näkyy palveluissanne?

Asiakaslähtöisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. Se tarkoittaa, että kuuntelemme tarkkaan asiakkaidemme tarpeita ja toiveita, tarjoamme räätälöityjä hoitosuunnitelmia ja varmistamme, että asiakkaamme saavat parasta mahdollista hoitoa ja tukea kaikissa tilanteissa. Panostamme myös asiakkaidemme tiedottamiseen ja opastamiseen, jotta he voivat tehdä hyvinvointiaan koskevia päätöksiä luottavaisin mielin.

7. Mitä teen, jos tarvitsen kiireellistä hoitoa?

Jos tarvitset kiireellistä hoitoa, suosittelemme menemään lähimpään päivystykseen tai soittamaan hätänumeroon 112. Jos asiasi on kiireellinen mutta ei henkeä uhkaava, voit soittaa suoraan asiakaspalveluumme ja pyytää pikaisesti aikaa.

8. Mitkä ovat aukioloaikanne?

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 7.00-20.00 ja lauantaisin klo 9.00-20.00. Kiireellisissä tapauksissa voit ottaa yhteyttä päivystysnumeroomme, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden. Lisätietoja löydät verkkosivuiltamme!

9. Miten käsittelette asiakkaiden tietosuojaa?

Noudatamme tarkasti tietosuojaa koskevia lakeja ja säädöksiä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja tallennetaan turvallisesti. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille ilman asiakkaan suostumusta, ellei laki toisin määrää.

10. Voinko perua tai siirtää ajanvaraukseni?

Kyllä, voit perua tai siirtää ajanvarauksesi joko verkkosivujemme kautta, soittamalla asiakaspalveluumme tai lähettämällä sähköpostia. Pyydämme, että teet muutokset mahdollisimman aikaisin, jotta voimme tarjota vapautuvan ajan toiselle asiakkaalle.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita